Annandag

2010-12-26, 01:01:34 / Kategori: Allmänt
Har ju så mycket att skriva om så jag vet inte riktigt hur jag ska börja,
tror inte att det blir något alls. Så svårt att få med allt fint utan att förstöra
något genom att skriva det då det kanske inte alls kommer fram som det ska.
Det finns bara en sak att säga: Jag har haft bland de finaste dagarna i mitt liv.
Fick fira jul med farmor och resten av pappas familj + att jag fick fira jul med
momma och resten av mammas familj. Sen var jag hos moffa idag på
middag och så ska vi till momma igen imorgon.
Imorgon kommer förresten Sofi! Klockan 06.34 med tåget,
nu är klockan 00:58 och jag har smått panik för jag kan inte sova.
Jag saknar Emil så fruktansvärt mycket men så inser jag att det bara
är fyra dagar kvar, tiden har gått så sjukt fort!
Simone min fina - jag saknar dig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?