"there's something about, baby, you and I"

2014-01-19, 01:08:49 / Kategori: Allmänt
Nu har jag fyllt 21, om ett halvår är det 3 år sen jag tog studenten.
Jag brukar fortfarande läsa gamla inlägg som jag skrev i studenttider ibland, bara för att få känna smaken.
Fascinerande hur mycket jag har växt sen dess men ännu mer fascinerande hur mycket jag faktiskt är samma person. Samma känsloexplosioner, samma värderingar och samma tro på mänskligheten. Samma kärlek och samma hårdhet, iskallhet och total saknad av sympati och empati. Samma tro på att det goda alltid kommer vinna över det onda och samma tro på att det aldrig är försent för kärlek ren som snö.
Fascinerande också vilka som är kvar i mitt liv, tre år senare. Vilka som härdar ut känsloexplosionerna och alla tankarna. 

Till er som är kvar: ett stort jävla tack för att ni får mig att leva.
Till er som jag sagt hejdå till: det är det bästa jag någonsin gjort. 



"Och mina händer rörde aldrig din hud men, jag vet att du kände. 
Som en elektrisk chock genom skelettet, lätta fingrar genom tyget på de kläder du valde för någon annans skull. Och varje gång du möter min blick blir min värld en aning större."



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?