like children we never give up hope.

2011-01-19, 21:20:45 / Kategori: Allmänt
Skitdag idag, har utan större anledning varit jättearg hela dagen.
Igår tog jag & städade mestadelen av Emil lägenhet, snällt.
Hittade två biobiljetter som gick ut idag och eftersom Emil har revy frågade jag Simone om hon ville gå med mig.
Sen ringde min faster och bad om barnvakt så då gav jag min biljett till Emelie.
Sen visar det sig att kära faster inte alls behövde barnvakt, då blev jag lite less, men eftersom hon hade en bra förklaring förstår jag henne verkligen. Hade ingen större lust att gå på bio heller.
Nu väntar jag på att Emil ska komma hem så att han kan ändra den hr skitdagen till en bra dag.



Om jag hade lite kraft kvar att ge dig,
om jag hade lite hjärta att dela med mig,
om jag hade lite kärlek så var den till dig.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?