"nu tar du mer än du får men han kommer aldrig ge dig en tår"

2013-10-23, 22:43:00 / Kategori: Allmänt
Sen jag skrev sist har jag hunnit varit hemma i Aspås.
Föllinge och Dansnatta såklart, skulle aldrig banga.
Cuprum och McDonalds såklart, skulle aldrig banga.
Julie
Förutom det gav Östersund mig allt det jag flydde från för två månader sen, jag satte mig på tåget tillbaka med samma tankar och samma känsla som då. Allt det jag spenderat två månader på att försöka glömma tar 5 minuter att bli tilbakakastad till. 
För att jag vill tala om för dig att jag är så arg samtidigt som jag inte är arg alls.
För att jag vill tala om för någon annan att jag hade väntat flera år på dom orden.
För att jag vill tala om för en tredje att jag vill att han bara ska vilja försvinna ur mitt liv och inte hänga kvar som något jag aldrig kan släppa.
För att jag vill tala om för en fjärde att jag är så trött på hans ursäkter, hans bortförklaringar och hans klamrande fast vid något som inte finns längre. 
 
 
 

 
 
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?