"Tell the world I'm coming home"

2013-10-17, 13:24:28 / Kategori: Allmänt
Nu har hon varit här i 6 dagar och jag kan inte fatta att hon redan ska åka hem.
Sjukt tråkigt och jag vill att hon ska stanna längre.
Vi har iaf hunnit med Gekås två dagar och Varberg igår, det finns inte så mycket mer att bjuda på här nere när det är höst och ruggigt väder. Nu sitter vi och kollar på Gossip Girl och väntar på att klockan ska gå, 17.35 går tåget från Göteborg och tiden går alltid alldeles för fort på slutet. Härligt att bruden sjunger på "Tell the world I'm coming home" heeela tiden, känner mig som en asbra värdinna. Hon kan inte vänta på att få komma hem, meeeen, jag var likadan när jag var kär så jag förstår henne. 
Det känns iaf skönt att jag har gjort klart alla skoluppgifter och skickat in dom i förväg, nu ska jag fokusera på tentan i några veckor och be till gudarna att jag klarar den.
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?